تودلم یه دنیاحرفه که میخوام بگم براتون..توبگوبه من کجایی..تاببوسم خاک پاتون..آقاجون دلم گرفته مثل آسمون پاییز...میدونم مرغ دل من دوباره کرده هواتو..

آقاجون: باخودم یه نذری کردم که اگرتوروببینم باهمون نگاه اول..جونم وبدم براتون.

گــــــــــــــل زهــــــــــــــــــرا

چه خوبه خونۀ قلبم بشه جای توهمیشه.هک کنی روی صفحۀ دل نقش روی دلرباتو..چی بشه یه بارشبونه ردشی ازکوچه قلبم..روی ماهتوببینم یاکه بشنوم صداتو..

آقا....

ماروهم یه نیمه یک شب تونمازشب دعــــــــــاکن....

تاصبابرام بیاره صداوسوزدعـــــــــاتو..

بیاتابرات بمیرم که به عشق تواسیرم الهی..به جون بگیرم همۀ دردوبلاتو

بیاتادورت بگیرم حالاکه اسیردردم..

بیــــــــــــــاای یوســــــــف زهـــــرا ببوسم شال عزاتو..

گفتی پرخون چشمات ازغم داغ شقایق،الهی من بمیرم نبینم خون چشماتو...

قربون چشمات آقـــــــــا

میمیرم برات آقـــــــــــــــــــــاجـــانم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: